Sayfa İçeriği: Yazıklar Olsun İle İlgili Sözler Kısa, Yazıklar Olsun İle İlgili Özlü Sözler, Yazıklar Olsun Sana İle İlgili Sözler, Yazıklar Olsun İle İlgili Sözler Tumblr, Yazıklar Olsun İle İlgili Sözler Facebook

Bu güzel sayfada sizler için yazıklar olsun ile ilgili söylenmiş en güzel sözleri hazırladık. Sayfadaki yazıklar olsun sana ile ilgili anlamlı sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın.

YAZIKLAR OLSUN İLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER

Yazıklar Olsun İle İlgili Sözler

Yazıklar Olsun İle İlgili Sözler

Manşet: Bana da yazıklar olsun. Çağırsan yine geleceğim.

Sen, diye ağladığım gecelere yazıklar olsun.

Pazartesi dururken çarşambayı alan sele yazıklar olsun.

Bana da yazıklar olsun. Çağırsan yine geleceğim.

Hiç hak etmediğimiz şeyleri yaşattılar, affedene yazıklar olsun.

Yazıklar olsun sana! Affedersem de seni yazıklar olsun bana!

Sevmeyi bilmeyen bir adamı bekliyorum ya, bana da yazıklar olsun.

Sana defalarca inanan bana da yazıklar olsun. M. Çağtı Aktaş

Bana dert olupta başkasına derman oldun ya, sanada yazıklar olsun.

Bana da yazıklar olsun ki; bu kalbi senin gii birine oyuncak ettim.

Bir zamanlar bana baktığın gibi bakarsan ona; umarım yazıklar olsun sana.

Bir avuç suyu okyanus sanıp, dalmışım ya aşkına, banada yazıklar olsun!

Yazıklar olsun, tuzak kuranların tezgahında gönüllü kobay olarak çalışanlara.

Eğer ölümüm yaşatacaksa devleti, bu canı koruyan nefse yazıklar olsun.

Bilmeyene yazıklar olsun, bilipte yapmayana yetmiş defa yazıklar olsun. Hz. Ebu’d Derda

Ağlamamı beklediğiniz mendil ile halay çekmezsem bana da yazıklar olsun.

Ben hayatı gözyaşlarımla izlerken sen yüzüme bakıp hala yalan atmayı tercih ettin bana yazıklar olsun sana!

Sana da yazıklar olsun be papatyam! Bir seviyoru sığdıramadın onca yaprağının arasına.

Utangaç, heyecanlı, temiz kalpli insanları kandırıp, kullanıp karamsar ve gözü yaşlı insanlara çevirdiniz ya, iki yakanız bir araya gelmesin. Yazıklar olsun! Nebi Yıldız

Son mesajınla bitirdin ya beni canın sağ olsun diyorum, aşk acısıyla ağlattırdın ya beni yazıklar olsun diyorum.

Gökyüzündeki yıldızlar gibi parlaktın benim için dağ aralarında akan ırmaklar gibi berrak, göllenmiş yağmur suları gibi temizdin şimdi başka kollara yar oldun yazıklar olsun aşkım.

Bir kalp ki onun sevmesi aldanması yok tutkunluğu yok, bir güzele yanması yok bin kez yazıklar olsun sevgisiz yüreğe aşksız geçecek günlerin faydası yok. Ömer Hayyam

Seni sevdiğim güne lanet olsun, sana verdiğim değere yazıklar olsun… Seni tutan ellerim kırılsın, seni seven kalbim dursun, seni gören gözlerim kör olsun… En önemlisi bu hayatta seni tanıdım ya bu hayata lanet olsun… Senden nefret ediyorum.

Yorumlar

1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.

Daha yeni Daha eski